سرفصل MAX & Vray

  

آموزش بر اساس آخرین نسخه

آشنایی با محیط برنامه و پیکربندی اولیه

مقیاس ها

ترسیم با احجام استاندارد و توسعه یافته

آشنایی با زوایای دید و گرافیک نمایش

کنترل های نمایش

ابزارهای انتخاب

ابزارهای رسم شکل های دو بعدی

رسم احجام ساده

رسم احجام مرکب

آشنایی با پلاگین ها و روش نصب و استفاده از آنها

V-Ray

نورپردازی

استفاده از متریال ها

ایجاد کتابخانه و استفاده از کتابخانه های اینترنتی

وارد نمودن فایل های اتوکد دو و سه بعدی در مکس

وارد نمودن وکتورهای فتوشاپ و ایسلتراتور در مکس

استفاده از اسکریپت

تنظیمات رندر در Vray

تنظیمات چاپ

پروژه ی داخلی روز و شب

ایجاد و تنظیم دوربین

استفاده از لنزهای دوربین ازجمله لنز Fisheye

رندر اسفریکال کروی 360 درجه

انواع رندرهای ClayRender

استفاده از مجموعه های استاندارد آبجکت Evermotion

انواع حالتهای ایجاد آسمان

انواع حالت های ایجاد خورشید

رندر بیرونی روز و شب

پروژه ی ترکیبی داخلی و بیرونی

ایجاد چمن و حالت های مختلف آن

کاهش حجم فایل با استفاده از پروکسی

ایجاد پرسوناژ و استفاده از انسانهای مکس

تاری ناشی از حرکت در دوربین

کنترل عمق میدان در دوربین

ایجاد حالتهای مختلف آب