سرفصل MAX & Vray
آشنایی با محیط برنامه و پیکربندی اولیه
مقیاس ها
ترسیم با احجام استاندارد و توسعه یافته
آشنایی با زوایای دید و گرافیک نمایش
کنترل های نمایش
ابزارهای انتخاب
ابزارهای رسم شکل های دو بعدی
رسم احجام ساده
رسم احجام مرکب
آشنایی با پلاگین ها و روش نصب و استفاده از آنها
V-Ray
نورپردازی
استفاده از متریال ها
ایجاد کتابخانه و استفاده از کتابخانه های
اینترنتی
وارد نمودن فایل های اتوکد دو و سه بعدی در مکس
وارد نمودن وکتورهای فتوشاپ و ایسلتراتور در مکس
استفاده از اسکریپت
تنظیمات رندر در
Vray
تنظیمات چاپ
پروژه ی داخلی روز و شب
ایجاد و تنظیم دوربین
استفاده از لنزهای دوربین ازجمله لنز
Fisheye
رندر اسفریکال کروی 360 درجه
انواع رندرهای
ClayRender
استفاده از مجموعه های استاندارد آبجکت
Evermotion
انواع حالتهای ایجاد آسمان
انواع حالت های ایجاد خورشید
رندر بیرونی روز و شب
پروژه ی ترکیبی داخلی و بیرونی
ایجاد چمن و حالت های مختلف آن
کاهش حجم فایل با استفاده از پروکسی
ایجاد پرسوناژ و استفاده از انسانهای مکس
تاری ناشی از حرکت در دوربین
کنترل عمق میدان در دوربین
ایجاد حالتهای مختلف آب